Excel w HR

Posługiwanie się Excelem w pracy. Human Resources to bardzo charakterystyczna branża, która ma na celu pozyskiwanie wykwalifikowanych pracowników do konkretnego rodzaju pracy dla swoich klientów. Osoby, które zajmują się branżą HR muszą posiadać specjalne kwalifikacje w zakresie umiejętności oceny kwalifikacji kandydatów, umiejętności przeprowadzania rozmów rekrutacyjnych. Muszą również wykazać się znajomością psychologii, by umieć sprawnie przeprowadzać rozmowy. Do tego praca HR-owca polega głównie na pracach biurowych, w tym między innymi na sprawnym posługiwaniu się komputerem. Excel w HR jest bardzo potrzebny, bowiem pomaga sporządzać raporty dla przełożonych, a także organizować własną pracę, szeregować swoje postępy. Warto pamiętać, że umiejętność wykorzystywania podstawowych programów biurowych jest bardzo cenna w przypadku osób ubiegających się o pracę w HR. Dobre jest podszkolić się w obsłudze Excela aplikując na to stanowisko, gdyż jak się okazuje – wiele osób tylko powierzchownie zna jego funkcje, a nie umie ich zastosować w praktyce do pracy.

Leave a Reply

Najlepsze
  • Szkolenia bhp warszawaSzkolenia bhp warszawa
    Zadbaj o bezpieczeństwo swoich pracowników. Zatrudniając grono pracowników, przedsiębiorca zmuszony jest nie tylko zadbać o to, aby mieli godziwe wynagrodzenie i stosowną umowę potwierdzającą formalnie ich współpracę, ale także konieczne …
  • Etykiety termiczne producentEtykiety termiczne producent
    Co to są etykiety termincze?. Zastanawialiście się kiedyś do czego mogą służyć etykiety termiczne producent? To pojęcie słyszałem bardzo często, aż w końcu nie wytrzymałem i postanowiłem wpisać co nie …
Strony
Najnowsze komentarze