Excel w HR

Posługiwanie się Excelem w pracy. Human Resources to bardzo charakterystyczna branża, która ma na celu pozyskiwanie wykwalifikowanych pracowników do konkretnego rodzaju pracy dla swoich klientów. Osoby, które zajmują się branżą HR muszą posiadać specjalne kwalifikacje w zakresie umiejętności oceny kwalifikacji kandydatów, umiejętności przeprowadzania rozmów rekrutacyjnych. Muszą również wykazać się znajomością psychologii, by umieć sprawnie przeprowadzać rozmowy. Do tego praca HR-owca polega głównie na pracach biurowych, w tym między innymi na sprawnym posługiwaniu się komputerem. Excel w HR jest bardzo potrzebny, bowiem pomaga sporządzać raporty dla przełożonych, a także organizować własną pracę, szeregować swoje postępy. Warto pamiętać, że umiejętność wykorzystywania podstawowych programów biurowych jest bardzo cenna w przypadku osób ubiegających się o pracę w HR. Dobre jest podszkolić się w obsłudze Excela aplikując na to stanowisko, gdyż jak się okazuje – wiele osób tylko powierzchownie zna jego funkcje, a nie umie ich zastosować w praktyce do pracy.

Leave a Reply

Najlepsze
  • Sala konferencyjna warszawaSala konferencyjna warszawa
    Sala konferencyjna Warszawa. Chcesz zorganizować konferencję i szukasz odpowiedniego miejsca? Zapraszamy do naszego ośrodka. Nasza sala konferencyjna Warszawa to idealne miejsce na każde spotkanie biznesowe, wykład czy odczyt. Jest to …
  • Zwrot podatku z zagranicyZwrot podatku z zagranicy
    Zagraniczny podatek. Każda osoba, która pracowała poza granicami Polski może ubiegać się o zwrot podatku. Większość osób jednak nie potrafi zrealizować całej procedury związanej ze zwrotem podatku. Przedsiębiorstwa wychodząc naprzeciw …
Strony
Najnowsze komentarze