Excel w HR

Posługiwanie się Excelem w pracy. Human Resources to bardzo charakterystyczna branża, która ma na celu pozyskiwanie wykwalifikowanych pracowników do konkretnego rodzaju pracy dla swoich klientów. Osoby, które zajmują się branżą HR muszą posiadać specjalne kwalifikacje w zakresie umiejętności oceny kwalifikacji kandydatów, umiejętności przeprowadzania rozmów rekrutacyjnych. Muszą również wykazać się znajomością psychologii, by umieć sprawnie przeprowadzać rozmowy. Do tego praca HR-owca polega głównie na pracach biurowych, w tym między innymi na sprawnym posługiwaniu się komputerem. Excel w HR jest bardzo potrzebny, bowiem pomaga sporządzać raporty dla przełożonych, a także organizować własną pracę, szeregować swoje postępy. Warto pamiętać, że umiejętność wykorzystywania podstawowych programów biurowych jest bardzo cenna w przypadku osób ubiegających się o pracę w HR. Dobre jest podszkolić się w obsłudze Excela aplikując na to stanowisko, gdyż jak się okazuje – wiele osób tylko powierzchownie zna jego funkcje, a nie umie ich zastosować w praktyce do pracy.

Leave a Reply

Najlepsze
  • Szkolenie bhp warszawaSzkolenie bhp warszawa
    Działanie przed problemem. Wiele, szczególnie małych, firm nie przywiązuje odpowiedniej wagi do szkoleń BHP. W Polsce, w porównaniu do tak zwanych firm zachodnich, to zagadnienie wciąż traktowane jest po macoszemu. …
  • Zarabianie bez stałej pracy i bez własnej firmyZarabianie bez stałej pracy i bez własnej firmy
    Internet – od kiedy powstał – wciąż prężnie się rozwija. Nic dziwnego, gdyż jego potencjał jest ogromny i trudno go nie dostrzec. Wielką zaletą jest to, że dociera praktycznie wszędzie, …
Strony
Najnowsze komentarze